niedziela, 5 stycznia 2014

1st anniversary!!!

Pic by Karolina Świtek

Moi drodzy czytelnicy!

Dokładnie rok temu napisałam mojego pierwszego posta na blogu My Gentle Look. Doprawdy, ciężko jest uwierzyć, że już rok minął od tego momentu. Nadal pamiętam te motylki w brzuchu, które wtedy czułam... Dla mnie, był to wyjątkowy rok, w którym nauczyłam się wiele o sobie i czuję, że jestem dziś zupełnie inną osobą! A co najlepsze - jest jeszcze tyle przede mną!

My beloved readers!

Exactly one year ago I wrote my first blogpost on My Gentle Look. I cannot really believe it has been a year already! I still remember all the butterflies in my stomach that I felt back then... For me, this was an exceptional year, when I learned a lot about myself and I feel like I am a different person now. And what is even better - there is so much more ahead!

Odkrywanie świata profesjonalnego wizerunku i klasycznego ubioru kobiecego jest fascynującym procesem i zdecydowanie będę go kontynuować. Jako że zauważam wielu gości z innych krajów, od teraz będę publikować również po angielsku. To dla tych wszystkich, którzy zechcą także czytać, nie poprzestając na oglądaniu zdjęć.

Dziękuję wszystkim za tysiące odwiedzin w ciągu tego roku, otrzymuję od Was mnóstwo motywacji i dobrej energii, co sprawia, że jestem gotowa na nowe wyzwania w przyszłości! Z pewnością, dołożę wszelkich starań, aby ten blog stał się przestrzenią dla wszystkich, którzy chcą poprawić swój profesjonalny wizerunek (niezależnie od wieku!) i uwielbiają inspirować się klasycznym kobiecym ubiorem.

Życzę sobie i Wam w nowym roku, abyśmy byli stanowczy co do zasad i delikatni w odniesieniu do ludzi!

 


Discovering the world of the professional image and classy women's wear is a fascinating process and I am definately continuing this. As I notice many visitors from other countries since now on - I am going to publish also in English. This is for you girls and boys who would like to also read - apart from watching the pics. 

Thank you all for being with me all this year, you are giving me so much motivation and good energy that I am ready for the exciting future! I will for sure put a lot of efforts to make this blog a space for all who seek the ways to improve their professional image (no matter the age!) and love to be inspired by the classy women's wear.

I wish myself and yourself to be tough on principles and gentle on people:)



Podoba Ci się powyższy artykuł? Chcesz otrzymywać kolejne?
Wybierz dogodną dla siebie formę subskrypcji - to bardzo proste! Wystarczy kliknąć jedną z ikonek lub wpisać swój e-mail w kolumnie po prawej. Dzięki tej szybkiej czynności nie ominiesz żadnego posta!
Najczęściej jestem tu:
FACEBOOK 
TWITTER
BLOGLOVIN

Daj mi znać, co myślisz o tym poście, blogu lub o profesjonalnym wizerunku współczesnej kobiety w ogóle w komentarzu poniżej. Będzie mi bardzo miło!


You like this article? You want to receive more?
Choose convenient for yourself form of subscription - it is so easy! It is enough to click one of the icons or type your e-mail address in the column on the right. Thanks to this quick action you will not miss any post!
Most frequently updated:
FACEBOOK 
TWITTER
BLOGLOVIN
Let me know what you think about this post, blog or about professional image of the contemporary woman in the comment below. Even a short comment will make me very happy!


4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to noworoczne motto. Mam zamiar wziąć sobie je do serca:).
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i świetnego bloga. Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że moje serce bije szybciej :*
Every comment makes my heart beat faster :*